Aşık Telefon Kılıfları:)

Sevgililer günü için birbiriyle takım kılıflar yaptım.
Gördüğünüz gibi birbirinin zıttı bunlar, aynı kadın ve erkek gibi:) Karşıtlıkların birbirini içinde bulundurması ve birbirini tamamladığını ifade ediyor bana göre.

Evde olan küçücük bir parça bu kırmızılı kumaş, çok hoşuma gidiyor ve de saklıyordum. Kısmet bunlaraymış. Birinin dışı bu kumaştan içi keçe, diğerinin dışı keçe içi aynı kırmızılı kumaştan.
"Erkek adam kırmızı kalpli kılıf mı kullanırmış?" derseniz, haklısınız vallahi, benim eşimde kullanmaz muhtemelen:)) Kalbi çıkarsam, içi kırmızı diye de kullanmaz ki eşim. Satılmaz bana kalırsa eğer ikisini birden ben kullanacağım. O yüzden kendi zevkime göre yaptım:))

8 yorum:

Beetle dedi ki...

ay cok hossunuz:) satilmaz siye kendi zevkime gore yaptim dediniz ya cok tatlisiniz, dogalsiniz, ellerinize saglik :)

Unknown dedi ki...

SATILIR İNŞALLAH ÇOK GÜZELLER.

Lúcia dedi ki...

Hi My dear, lovely fabric and nice combination of colors.
Good work.
Bye,
Lúcia
www.fazemosdeconta.com

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuşlar.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ellerine sağlıkk, bol kazançlar

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Çok güzel olmuşlar, emeğinize sağlık, kareli olanına bayıldım. sevgiyle sağlıcakla kalınız.

Unknown dedi ki...

Bir birine zıt renkler ama yine şık, sevgi yansıtan çantalar çıkmış ortaya ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

Unknown dedi ki...

bence çok şekerler:))

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:
Yorum Gönder