İpekli Takılarım ve Güzel Bir Haber

İpekle yapılan takılar bu aralar çok dikkatimi çekiyor ve hoşuma gidiyordu. Ben de bir deneme yapayım dedim.
İki bileklik ve bir kolyeden oluşan ilk parçalar huzurlarınızda:))

Bugün beni heyecanlandıran bir olayı sizinle paylaşmadan edemeyeceğim. Uzun zamandır Etsy'e yaptıklarımı yüklemeyi düşünüyordum. Fakat kredi kartı numarasını vermek istemediğimden orada takılıp kalıyordum. En sonunda bugün sanal kartla bu sorunu da hallettim ve Etsy dükkanımı açtım. Şu an için, İngilizce problemim yüzünden fazla bir ürün sergileyemedim ama emin olun günden güne artacak:)
Açılışa beklerim:)))

14 yorum:

Suzy dedi ki...

Hadi hayırlısı. Böyle güzellikler bizim de başımıza inşallah. Bol satışlar etsyde. Bir de ben de çözsem şu sanal kart işini:(

3prenses dedi ki...

harika hem takılar hem etsy.hayırlı bol kazançlar.

Yeşim dedi ki...

Canım takılar çok şık olmuş ellerine sağlık. Etsy'de de bol satışlar diliyorum.

MAYdesignorg dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş .Bende yaptım fotoğrafını çekip koyacağım.Mor ipek bulamadım amatist ile mor ipek süper olacak :)

Gülen Tezer dedi ki...

İstifa et ve bir hobi dükkanı aç.
İyi satışlar diliyorum canım, tatlı, güzel, duyarlı, zeki, insancıl, sevgi dolu, becerikli, yaratıcı, sabırlı, munis, hoş, sözü güzel, özü de güzel, gözü de güzel, saçı da güzel arkadaşım :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

halkalı olan çok hoş olmuş.

bahar yorgun dedi ki...

canım hayırlı uğurlu olsun kurdele kesme törenini kaçırdım galiba ama çelenk yapıp gönderirim :)) ipek takılar da pek bi şık pek bi lüks olmuş ellerine sağlık, ilk fotoyu çok beğendim

zeynep bayram dedi ki...

çok güzeller ellerinize sağlık,ipekleri nereden alıyorsunuz.

Bizim Gibiler dedi ki...

Suzy,çok teşekkür ederim.
Çok birşey bilmiyorum ben de herkese soruyorum ama kıt olan bilgimi seve seve paylaşırım:)

3prenses, çok teşekkürler.

Yeşim teşekkür ederim. Amin hepimize inşallah:)

MAYdesignorg, teşekkürler. Mora bayılırım, merakla bekliyorum:)

Gülen'ciğim canım benim senin bu motive eden güzel sözlerinle gaza gelip istifa da ederim, dükkan da açarım romayı da yakarım hepsini yaparım valla:)))

İçimden geldiği gibi, çok teşekkürler canım.

Bahar'cığım, kurdele bol güzelim senin için bir daha keseriz, sen gel yeter ki:))

Zeyno, çok teşekkürler.Takı malzemelerini aldığım dükkandan aldım canım. Bursa'yı biliyorsan eğer, Sönmez'in karşısında.

Deliler Teknesi dedi ki...

Uzmanlık alanımın dışında da olsa güzel gözüküyor takılar, ellerine sağlık... Yeni dükkanın da hayırlı olsun bu arada... Bol kazançlar.

ps: Yeni dükkanda ayrıca taşıma ücreti istemediğin gözüküyor. Örneğin Amerika'dan alınan 15 dolarlık bir sipariş için, kargo ücreti ne kadar olur düşündün mü hiç? Sadece bir merak...

Bizim Gibiler dedi ki...

Deliler Teknesi, beğenin ve güzel dileklerin için çok teşekkürler.
Sordum tabi ki, küçük parçaları Amerika'ya 7-8 liraya gönderiyorlarmış.

emel dedi ki...

dükkanınız hayırlı olsun, bu arada takılar da çok güzel.

Unknown dedi ki...

canımmm hayırlı olsunnn bol satışlar olsun..
ipekli bir takıda ben yaptım.mor ipekle.benimki pek bi kokoş oldu ama:))paylaşırım yakında.sevgiler bıraktım

Adsız dedi ki...

Mevlit kandiliniz mubarek olsun.
Sevgiler...Mihriban...

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:
Yorum Gönder