Nazar Boncukları

Nazar boncuğu sevenlere hitap eden güzel bir siteden haberdar etmek istiyorum sizleri. Evil Eye

Nazar boncuklu ürünleri yapanları tanıttıkları çok şirin bir siteleri var. 9 Eylül tarihli yazılarında da bilin bakalım kimden bahsetmişler. Evet evet bildiniz:)
Onur duydum, çok mutlu oldum ve de sizlerle paylaşmak istedim.
Nazar boncuklarını hep çok sevimli bulmuşumdur. Nazara ya da beni koruyacağına inandığımdan değil ama onları görüntü olarak beğeniyorum. Sıkça kullandığım bir takıdır.
Onlarla mesajlaşmaya başladıktan sonra, aslında yaptığım çiçeklerde çok az nazar boncuğu kullandığımı farkettim. Fakat hazırladığım tüm paketlerde ucuna bir nazar boncuğu iliştirmeden göndermiyorum. Böylece müşterilerime, hem ülkemiz kültüründen bir parça gönderdiğime inanıyor hem de onlara şans getirmesini umuyorum.

5 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

nazar boncuğunun güzelliğine ben de hiçi dayanamam. rengarenk cam nazar boncukları beni cezbeder. her yere kondurmak isterim.

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.

zeynep bayram dedi ki...

harika ürünler var.paketede nazar boncuğu yakmak çok ince bir düşünce, tebrikler

Adsız dedi ki...

I like to take a break during the my day and browse by way of some blogs to see what others are saying. This weblog appeared in my search and I couldn't help but clicking on it. I'm glad I did because it was a very enjoyable read.

Angel.Pearls dedi ki...

Love your 'evil eye'! Thanks for including me in the pretty BLUE RAINING treasury...Love//Eva

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:
Yorum Gönder