Yeni Bir Grup ve Yeni Arkadaşlıklar


Etsy'de, el işlerinde kullanılacak malzemeler yapan birkaç arkadaş birleşip Handmade Supply Team (EHSTeam)'i kurmuşlar. Sesiber sayesinde haberim olan bu grupdan ve grup arkadaşlarımdan çok şey öğreneceğime inanıyorum. Paylaşmayı yardımlaşmayı seven insanların bir araya geldiği bu grubun bir üyesi olmaktan oldukça memnunum. Birçok şeyi yeni öğrendiğim için de çok hevesliyim. O yüzden grup arkadaşlarımı sizlerle de tanıştırmak istiyorum.
Hani anneleri arkadaş çocukları da yaşıt olur "Çocuğum bak arkadaş, hadi birlikte oynayın" deriz ya, aynen öyle hissettim kendimi şu an. Eski arkadaşlarım ve yeni arkadaşlarım hadi kaynaşın bakalım. Hahaha:))
Grubumuzun blogu da burada, bekleriz:)

Grup üyeleri ile de tek tek tanıştırayım sizleri, yaptıklarını görmek isterseniz isimlerin üzerine tıklamanız yeterli.
ILoveYoYo
IchaSupplies
SuppliesbyAyca
ThreeBlueBee
HandmadeSupply
NAKPUNAR
YoYoByBahar
hobbytime
sesiber
pearlsquiltedcrafts
dimplesupply
CandanImrak
GULTEN
BizimSupplies
violasboutique
claybygullist
ClariceInStore


Ayrıca, bu yeni gruptaki arkadaşlarımdan Nilüfer şu an bir yarışmada. Onun için de desteğinizi rica edeceğim.
Üyelik falan gerektirmediğinden çok kısa süren bir oylama.
Şu linkte bulunan listede 13 numarayı işaretleyip altındaki Vote yazan yere tıklıyorsunuz. O kadar. Eminim ki oylarınızla üst sıralara taşıyacağız.

8 yorum:

Duru Günaçan dedi ki...

yeni blogunuz hayırlı olsun canım. şimdi yeni arkadaşlarınla tanışmaya gidiyorum. öpücükleer:)

Şehnaz dedi ki...

hayırlı olsun...oyumu kullandım canım......

Nilgün Komar dedi ki...

hayırlı olsun şekerimmmmm... nice güzelliklerr.........

Gülen Tezer dedi ki...

Tanışalım bakalım.
Selam kızlar ben Gülen :)
Memnun oldum.
Nilüfer'e oy vereceğim de o bana ne verecek?
Şamar mı?
Ayıp oluyor amaaaaa :P

sesiber dedi ki...

Sayende hatırlayıp ben de yazdım destek yazımı Nurcum. Oylar Nil'eeee :)

Nil dedi ki...

Nurgul'cum cok tesekkurler hem yeni grubumuzu tanittigin icin hemde benim oylamama verdigin destek icin. Oyalamayi 2.likle bitirdim.

Oylariniz icin sizlere de tek tek tesekkur ederim.Sizin de boyle bir oylamaniz olursa size bir oy borcum olsum.

Sevgilerimle
Nilufer
www.nakpunar.blogspot.com
www.isotladies.blogspot.com

nalan dedi ki...

ben de oy vermeye gittim ,neden veremedim diye soracktım ki Nilüferein yorumunu okudum...
kutlarım nilüfer,kısmet olmadı...
senin de Fethiyeye gideceğini duydum kıskanırım ama beeeen

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Başınız sağolsun canım. Allah sabırlar versin...

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:
Yorum Gönder