Mosmor:))

Tişört kesmek, onları eskisinden bambaşka hallere sokmak son günlerin modası, biliyorsunuz. Elimizde bol miktarda bulunduğundan ve de kolay şekil aldığından, bir çok çeşidini gördük şimdiye kadar. Benimki de azcık ondan, azcık bundan, azcık da benden, işte böyle bir şey çıktı ortaya:)

Böyle boğazlı kolsuz bir tişörtüm vardı. Aslında kışın almıştım ceketlerin içine giyerim diye ama işyerimiz çok soğuk olduğundan bir türlü kullanamadım. Boğazlı olduğundan yazın da giyemezdim. O yüzden, modifiye edilmesi gerektiğine karar verdim:)


Elimde, tişörtümle renkleri uyumlu şifon kumaşım vardı. Bundan kestiğim şeritlerle askılarını ve üzerine çiçeğini yaptım.



Tişörtün yakasını kestim kollarını biraz oydum. Yakayı arasından bağcıklar geçecek şekilde diktim. Son hali bu:))



Askılar sırtında bu şekilde, çarpraz geliyor.





Bir parçasını da saçlarımı toplamak için bant olarak değerlendirdim. Üzerine tişörtten çıkan parçalarla gül yaptım. Tam takım oldu:) Bu resimde kumaşın rengi lacivert gibi çıkmış ama aslında bildiğiniz mor yani mosmor:))

23 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Süper bir fikir....
Mutlu haftalar...

Unknown dedi ki...

:))))
ALKIŞ...ALKIŞ....
SÜPER BİR DEĞERLENDİRME-DÖNÜŞÜM OLMUŞ.
BEN DİYORUM YA...AŞTIN SEN ARKADAŞIM...
SEVGİLER BİR KUCAK DOLUSU ARKADAŞIMA.

Nedret dedi ki...

Vallahi çok nefis olmuş.Hiç giymemektense ne güzel yeni alınmış gibi bir yazlık bluzun olmuş.Çiçekler de havaya hava katmış.Ellerine sağlık.

Bizim Gibiler dedi ki...

Pembe Tatlar çok teşekkürler, ben de sana mutlu bir hafta diliyorum.

GÖNÜLDEN ELE, haklısın arkadaşım aştım valla:) İlk defa cesaret ettim böyle bir şeyleri kesmeye. Son olmayacak ama devamı gelecek:)
Benden de sana kocaman sevgiler...

Neduk, çok teşekkür ederim. Aslında hiç giymediğimiz bir çok şeyi saklıyoruz bir gün giyeriz diye. Hepsine bir el atmak lazım.

icimdeki yolculuk dedi ki...

vallahi süper olmuş renklerde uyum sağlamış anam bende hemen sıvayım kolları ama önce temizlik off of ev batmış:)9

Bizim Gibiler dedi ki...

Çok teşekkürler içimdeki yolculuk.
Her tatilden dönen aynı şeyden şikayetçi. Tatile çıkmaktan vaz mı geçsek ne yapsak:)))

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş özellikle sırtındaki çapraz askılar süper...eline sağlık...

Bizim Gibiler dedi ki...

Teşekkürler Müge. Ben de en çok sırt kısmını sevdim:))

bahar yorgun dedi ki...

ellerinize sağlık gerçketen değişik bir fikir omuş güle güle giyin :)

Bizim Gibiler dedi ki...

Baharcım, çok teşekkür ederim.

Sevtap dedi ki...

HARİKA GÖZÜKÜYOR VALLAHA SÜPER YAPMIŞSINIZ ELLERİNİZE SAĞLIK GÜLE GÜLE GİYİN SAÇ BANDINADA BAYILDIM ÇOK ŞEKER DURUYO TAKIM TAKIM GİYERSİNİZ İŞTE NE GÜZEL :D

Bizim Gibiler dedi ki...

Çok teşekkürler karabidikim:)
Mayonun üzerine giyerim, kalan kumaşı da altına pareo gibi bağlarım diyorum. O zaman altı üstü her yeri takım olur:))

Suzy dedi ki...

Nefis olmuş, süper fikir. Paylaştığın için sağ ol. Ellerine sağlık ve güle güle giy.

Bizim Gibiler dedi ki...

Çok teşekkürler suzy:))

HER TELDEN dedi ki...

şimdiye kadar gördüğüm en güzel geri dönüşüm,eline sağlık,
bu arada güler hanımın da hakkını yemeyim ama harikaa olmuş....
güle güle güzel günlerde kullanmanız dileğiyleee,

Bizim Gibiler dedi ki...

Her Telden çok teşekkürler, Gülen bu işin piri oldu artık. O'na yetişebilmek için, benim daha bir sürü tişört parçalamam gerek:)))

fisunlahersey dedi ki...

canımmmm pek güsel olmuş,hele askıları işte ben burdayım dedirtmiş buluza harika düşünmüşsün,içindekide sensen eğer eh bi nazar boncuğu tak artık bence yani ..

saç bandıda apayrı bi güzellik katmış yane olaya :) güle güle giy sevgili arkadaşım :)

Bizim Gibiler dedi ki...

Fisun, çok teşekürler, şımarıcam valla:))

Unknown dedi ki...

Bravo çok güzel olmuş. Çok hoşuma gitti.

Bizim Gibiler dedi ki...

Mahperi, çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim.

Sevtap dedi ki...

AAA BAKIN ODA ÇOK GÜZEL OLUR SÜPER FİKİR VALLAHA TEBRİKLER!

Şenay- Doğam dedi ki...

O mor t-hsirt , şu an bence halinden çok memnundur.. harika bir şeye dönüşmüş :) Ellerine sağlık...

Gülen Tezer dedi ki...

Bak seeeen! Sen ne yapmışsın böyle :) Ne kadar güzel olmuş ve yakışmış.
Ellerine sağlık. Bu kesme sezonu kapanıyor diye üzülüyorum biliyor musun?

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:
Yorum Gönder