Minik Çantalarım

Sesim soluğum çıkmıyor iki gündür değil mi? Fakat boş durmuyorum gördüğünüz gibi, aslında yapılacak bir sürü işim var ama yine de onları erteleyip bu çantaları bitirdim ve göndermek için bilgisayarın başına oturdum:)

Cumartesi gününden itibaren bir hafta buralarda olamayacağım, o yüzden toparlamam gereken işlerim, yapmam gereken ütülerim... Tahmin edebileceğiniz gibi bir sürü işim var. Bir hafta gibi uzun bir süre ara vereceğimden, bunları bitirip buraya ekleyene kadar evde hiç bir işe elimi sürmedim. Yarından itibaren diğer işler beni bekliyor.

Böyle küçük çantalar normal zamanlarda bavul gibi taşıdığımız koca çantaların içinde makyaj çantası olarak da kullanılabilir. Fakat ben aslında akşamları dışarı çıkarken o bavul gibi çantaları taşımak istemediğim zamanlarda kullanmak için yaptım. Sigaramı, anahtarımı, telefonumu alayım yeter diyorum çoğu zaman. Bunları koyacak ufak ve kıyafetime uygun bir çantamın elimin altında olması çok işime yarıyor.

Çantaların yapımına geçelim efendim;

Gördüğünüz gibi, yine motif aparatı ile yaptığım çiçeklerden oluşuyor. Krem rengi olan kısımlar çanta ipi, renkliler ise makreme ipinden. Kumaş kısımlar ise penye.

İki adet çiçek yapıp birbirine ekledim. Arkasına aynı ebatta penye parçasını diktim. Kenarını ve arkasını ördüm. Sonra da fermuarla birlikte hepsini birleştirdim.

Siyah olanı kendime, diğer ikisini de arkadaşlarıma yaptım. Hatta turuncu olan, bu akşam görüştüğüm arkadaşıma hediye ettim bile. Güle güle kullan Elif'ciğim:))


14 yorum:

MAYdesignorg dedi ki...

eline sağlık çok güzel olmuşlar.

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

çok güzel olmuşlar ellerine sağlık arkadaşım

BlahBlah dedi ki...

ellerine sağlık!

Pembe Tatlar dedi ki...

Çok cici olmuşlar canım ellerine sağlık...

ebrulikedi dedi ki...

çok güzel olmuşlar.maviliye bayıldım:)

Bizim Gibiler dedi ki...

Arkadaşlar çok teşekkür ederim, beğenmeniz beni çok mutlu etti:)

Nedret dedi ki...

Hele!!!Şâhâne olmuş.Derhal motif makinesi alacağım.

Bizim Gibiler dedi ki...

Teşekkürler neduk, çiçek yapmanın en kolay yolu alın bence de:)

LEMAN dedi ki...

ooo gene dökturmuşun canım

UÇURTMA;) dedi ki...

çok hoş olmuş, çok amaçlı görünüyor.

Unknown dedi ki...

cıvıl cıvıl harika olmuşlar.
Her mevsim baharı taşıyacaksın yanında:))
işlerinde kolaylıklar diliyorum canım.hayırlı ramazanlarrr..

Bizim Gibiler dedi ki...

Çok teşekkür ederim arkadaşlar.
Hepinize hayırlı ramazanlar.

Rumeysa dedi ki...

bu çiçekler tığ işi degıl di mi? Motif aletiyle mi yapyorsunuz, çok güzeller..;)
nacizane bir ödül var blogumda,kabulederseniz..;)
sevgiler...

Bizim Gibiler dedi ki...

Rumeysa, evet motif aparatı ile yapıyorum.
Ödül için çok teşekkürler:)

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:
Yorum Gönder