İkili Organizer


Birçok yerde kullanılabilecek ikili takım yaptım. İster masanın üzerinde biri kalemlik diğeri de ufak tefek eşyaları toparlayan sepet olarak, ya da banyoda sabun tabağı ve fırçalık olarak veya mutfakta düzenleyici olarak kullanılabilir. İlk aklıma gelenler bunlar, eminim kullanılacak bir yer bulunur. Benim en çok hoşuma giden fikir, banyoda kullanmaktı. Fakat, Batuhan "bunlar benim işime yarar" deyince istediklerini koysun içine diye O'na vereceğim. Bakalım nasıl bir görev yükleyecek bunlara:)


İsmini kaydırmaz diye bildiğim plastiklerden yaptım. Migros'da çok güzel renkleri var bunların. Benim elimde önceden aldıklarım olduğu için almadım ama, aklım çingene pembesinde kaldı:)
Kenarlarını tığ ile oyaladım. Düzgün durmaları için, içine aynı ölçülerde kartondan parçalar kestim. Kartonların üzerini güllü peçete ile kapladım ve peçetenin üstünü de koli bandı yapıştırdım. Böylece daha dayanıklı olur, peçeteler kolay yırtılmaz diye düşündüm.



Bir tane daha yaparsam eğer, sepetin kenarlarını biraz daha yüksek yapıp derin olmasını sağlayacağım. O zaman daha kullanışlı olacak diye düşünüyorum.

11 yorum:

Unknown dedi ki...

ohhh..nihayet döndünnn..
tasarımlarını konuşturmayada başladınnn..
Gayet işlevsel olmuş bunlar.
Yalnız,ben bu gülleri hatırladım.
Yeni geldiğinde buralara güzel mi güzel bir kutu kaplamamışmıydın bu desenle?
Benim arkadaşım gülleri çok severmiş demekki:)))
Eh gül gönderemem ama yorumumu okuyunca yüzündeki gülücükler güle dönüşür umarım..
(bana başarı dile sabah sınavım varrr!!!:((((

Bizim Gibiler dedi ki...

Dikkatli arkadaşım benim:)
Evet aynı desenle kutu kaplamıştım. Onları tek tek kesmiştim bunu bütün olarak kapladım.
Hakikaten ağzım kulaklarımdaydı yorumunu okurken:)
Umarım sınavın çok iyi geçer, başarılar canım arkadaşım benim:)

MAYRI dedi ki...

Çok güzel ellerinize sağlık. Kalemlikte, kartona uygun delikler açıp plastikle ikisini bir tıglasan tek parça gibi olur.(sadece üst kısmında )

Pembe Tatlar dedi ki...

gerçekten harika olmuşlar ellerine sağlık canım emeğine sağlık

Stil Direktoru dedi ki...

Dayanamadın verdin demek çok da güzeller bu arada ne eklediysen yanlara sürekli spam bu travanian oyunu çıkıyor yoruma basınca bilesin

Bizim Gibiler dedi ki...

mayri, doğru söylüyorsun,senin dediğin gibi yapsaymışım daha hoş olurmuş, teşekkürler.

pembe tatlar beğenmene sevindim canım:)

stil direktörü, teşekkürler.
Yeni bişey eklemedim ama neden çıkıyor ki anlamadım.

Unknown dedi ki...

Çok hoşuma gitti bunlar. Ellerine sağlık

Bizim Gibiler dedi ki...

Mahperi, çok teşekkürler.

Şenay- Doğam dedi ki...

Çok hoş , çok zarif iki çalışma.. çok sevdimm.. emeklerine sağlık :)

Butikpartim dedi ki...

İlk bakışta yazıyı okumadan nasıl yaptığını anlamaya çalıştım,olmadı.Okuyunca anladım:))Güllü güllü çok hoş olmuş,ellerinize sağlık..

Mehtap dedi ki...

Çok işlevsel gerçekten.Her türde kullanılabilir.Bundan kutu da yapılabilir gibi geldi kapaklı ne dersiniz.emeğinize sağlık.sevgiler.

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:
Yorum Gönder