Anahtarlıklar

Daha önce parçaladığım penyeler vardı. Bunların baskılı ve aplikeli yerlerini bir gün yeri bulunur diye saklıyordum. Sanırım bugün yerini buldum:))
Etrafından dikip içlerini elyaf ile doldurdum. Bir de kurdela takıp halka geçirdik mi anahtarlığımız hazır.
Birçoğunuz benim gibi biliyorum. Hiç bir şeyi atmaya kıyamıyoruz. Elbet sizin de elinizin altında böyle baskılı bir kaç penye vardır gözden çıkardığınız. Bende birkaç tane daha var, devamı gelecek yani:)))
Bence hem çocukların hoşuna gidecek bir oyuncak, hem de bizlerin kullanabileceği bir anahtarlık oldu. Çantanın içinde anahtarlarımı istisnasız her seferinde bulmakta zorlanırım. Böyle büyük ve de sevimli bir anahtarlıkla daha rahat bulunur diye düşünüyorum.



16 yorum:

SMİLENA dedi ki...

harika bir fikir.şahane olmuşlar.

Nilgün Komar dedi ki...

eline sağlık şekerim.. hele şu süngere bittim..
o ağzını severim ben..

Bizim Gibiler dedi ki...

Smilena'cığım, Çelebim çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim kızlar:)

Nedret dedi ki...

Bu kadar mı yaratıcı olunur? Maşallah size.Çok tatlı olmuşlar:))

Bizim Gibiler dedi ki...

İltifatınız için çok teşekkür ederim Nedret Abla'cığım:)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Aynen dediğin gibi, ben de atamayanlardanım. Bu tarz süslü penyeleri, başka bir kıyafeti süslemek için de kullanabilirsin. Eline sağlık, çok güzel fikir.

Bizim Gibiler dedi ki...

Marifetli Peri, çok teşekkür ederim arkadaşım.

Unknown dedi ki...

İlk bakişta gereksiz ve atılacak gözüyle bakılacak herşeye acaba işe yararmı diye düşünmeden atamıyoruz:)))
iyide yapıyoruz.Nasıl şeker olmuşlar bak.
Benimde var böyle birkaç gözüme kestirdiğim aplikeler.Ama anahtarlık düşünmemiştim.pof pof şeker olmuşlar.ellerine sağlık.

Bizim Gibiler dedi ki...

Teşekkürler arkadaşım.
Valla bu atamama yüzünden sonum ne olacak diye merak ediyorum. Sen çok hamarat ve hızlı olduğun için yeni bişeyler üretirken o fazlalıkları da tüketiyorsundur. Benim üretim hızım fazlalıkları tüketmeye yetmiyor hep üstüne yenileri katlanıyor malesef:) Sonunda çöp ev olacak evim diye korkuyorum valla:))

dakikadanonce dedi ki...

süper fikir bayıldım yaa. Ellerinize sağlık bu arada hepsi de birbirinden şirin olmuş...

dakikadanonce dedi ki...

süper fikir bayıldım yaa. Ellerinize sağlık bu arada hepsi de birbirinden şirin olmuş...

sibel dedi ki...

Şimdi attıklarıma çok pişman oldum.Harika fikir,harika anahtarlıklar.

Bizim Gibiler dedi ki...

dakikadanonce, sibel çok teşekkürler. Beğenmenize sevindim arkadaşlar:)

Şenay- Doğam dedi ki...

Yok..

Bu başka bir şey..
Bu fıkır makınası :))) nasıl buluyorsun boyle ılgınc seylerı..
Nazarım degecek dıye korkuyorum..kocaman bır masallah dıyorum..

Çok akıllıca.. çok faydalı..tebrık ederım..arkadasım..

embir dedi ki...

harikalar süpersin yaptıklarının hepsini çok beğeniyorum zaten. emeğine sağlık

Bizim Gibiler dedi ki...

Şenay, Embir çok teşekkürler. Vallahi mest oldum, çok güzel şeyler yazmışsınız:)

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:
Yorum Gönder