Parmak Ayakkabısı:)

Parmak kaykayını az çok gerçeğine benzettiğimi düşünen oğlum bu seferde parmak ayakkabısı siparişi verdi. Parmak serisi oluşturuyoruz yavaş yavaş:) Bu Converse'lerin kalıbını buradan buldum. Gerçi onlar pasta üstüne süs olarak şeker hamurundan yapmak için yayınlamışlar ama olsun. Sonuçta fimo da bir hamur değil mi? Bence çok sevimli oldu, bakalım sizler beğenekcek misiniz?
Bu sefer Gönülden Ele'den öğrendiğim şekilde, 130derecede 30dk fırınladım. O yüzden çok sağlam oldular. Batuhan o kadar sevdi ki, bugün okula götürmüş arkadaşlarına göstermek için. Az önce telefonla konuştuk. Arkadaşları da çok beğenmiş ve bir sürü siparişle gelmiş eve:))) Bir süre daha bu fimolarla haşır neşirim gibi görünüyor :))

20 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

vallahi bravoo oğlan daha çok sipariş verecek gibime geliyor.

Unknown dedi ki...

AYYY HARİKA OLMUŞ YAAA...BAYILDIM .NE ŞEKER.BNDE PİŞİRDİM KAYKAYI .HİÇ BİŞEY OLMADI STRAFORA FIRINDA.AYAKKABI İÇİN FİMO ALMAM LAZIM.ZATEN 2.Sİ İÇİNDE GEREKLİ.HAMUR KURUYUNCA ÇATLADI.AYAKKABILAR HARİKA OLMUŞ.aNAHTARLIK FALANDA ÇOK GÜZEL OLUR BUNLARDAN.ELLERİNE SAĞLIK CANIM BENİM.

annesiningülü dedi ki...

bu kadar olur, süper olmuşlar :)

Bizim Gibiler dedi ki...

İçimdeki yolculuk çok teşekkürler canım. Versin vallahi, onu mutlu edecek şeylerle uğraşmak benim hoşuma gidiyor:))

Gönülden Ele'ciğim, beğenmene sevindim:) Kaykaya bişey olmadıysa ben de fırınlayayım o zaman. Benimki hala yumuşak duruyor. Gerçi çatlama falan olmadı ama daha dayanıklı olur herhalde. Anahtarlık kolye ucu falan benimde aklıma geldi. Yap bak resimlerden daha sevimli duruyorlar.
Bahar, çok teşekkür ederim. Beğenmen ve yorumun beni çok mutlu etti:)

Unknown dedi ki...

insanın böyle yaratıcı annesi olunca siparişlerde gelir tabi canım fikrine sağlık ne kadarda güzel olmuş ellerin dert görmesin

Bizim Gibiler dedi ki...

Sevim'ciğim iltifatın için çok teşekkürler. Siparişlere bir güldüm ki sorma:)) "Hamuru alalım üstüne de 50kuruş verelim annen bize de yapsın" demişler:)))

Nedret dedi ki...

Tövbe tövbeee...Neler de geliyor aklınıza.Bayıldım yaa. Çok şirin.Tebrikler.

Bizim Gibiler dedi ki...

Nedret abla çok teşekkür ederim. Valla bu sefer benim bir suçum yok, fikir Batuhan'dan çıktı bu sefer:)) Ben sadece nasıl uygulayacağıma karar verip hayata geçirdim.

Gülen Tezer dedi ki...

:))))))))))) küçük çocuk bacacıkları gibi :) Aypabılar da mükemmel olmuş. Yerim sizi ben :)Allahım bu nasıl bir işbirliğidir :)

LEMAN dedi ki...

çok şirin yaa

LEMAN dedi ki...

çok şirin yaa

Bizim Gibiler dedi ki...

Gülen'ciğim çok teşekkürler canım. Ya Batuhan benim bu hobilerimde biraz daha hevesli olsa, neler neler çıkarırız ama pek yüz vermiyor bana:))

Leman'cığım çok teşekkür ederim canım.

sesiber dedi ki...

iNanılmaz güzel olmuş. Hele o fotolara bayıldım. Yiycem şimdi...

Bizim Gibiler dedi ki...

Teşekkürler sesi:) Yeme ayakkabılarımızı n'olur:)))
Kaykayımız az önce sizlere ömür o yüzden ayakkabılarımız kalsın hiç olmazsa.
Fırınladım kaykayı ama içindeki strafor dayanamadı sıcaklığa. Yenisini yapana kadar yalnız kaldı ayakkabılarımız:(

Bucanni dedi ki...

Valla ne diyeyim süper ötesi :)

Bizim Gibiler dedi ki...

Bucanni çok teşekkür ederim:))

SMİLENA dedi ki...

süpeeeeeeeeer.

krizantem dedi ki...

Süpersin arkadaşım yaaa, harika olmuş bu. Kafamın bir köşesine not aldım, emre büyüyünce bende yapıcam:)

BirSen dedi ki...

Fikir muhte$em! :)
Canim ellerine saglik cok güzel olmu$.

Şenay- Doğam dedi ki...

Vallahı bravo... ben bosuna demıyorum..

Fıkır makınası dıye :))

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:
Yorum Gönder