Hoşgeldin Aleyna Pastası:)


Uzun zamandır özlemle beklenen Aleyna bebeğimiz daha fazla bekletmek istememiş olacak ki, 8 aylık bizlere "merhaba" dedi.
Uzun sağlıklı mutlu bir ömür dileklerimle...
Hoşgeldin Aleyna:)
Ben de O'na, son zamanların popüler bebek hediyesi olan bebek bezi pastasından yaptım. Ben daha neler yapacaktım teyzeme ama o beklemedi malesef.
Çiçekten çok daha güzel bir hediye olduğunu düşünüyorum. Bebek bezlerini rulo yapıp, yuvarlak şekilde birleştirdim ve üzerlerini süsledim. En üstüne de hastanede ilk çektiğimiz fotoğrafını koydum. Çok şeker oldu, biz beğendik vallahi:)
Bundan sonra, bebek tebriklerine çiçek falan almayı düşünmüyorum. İlk doğum haberini aldığımda tekrarırını görebilirsiniz:)

11 yorum:

sesiber dedi ki...

Mutlu, sağlıkla upuzun bir ömür yaşasın Aleynacık. Pasta süper olmuş. Gerçekten de çiçekten daha faydalı ve değişik bir hediye...

Burcu Çalışkan dedi ki...

çok sevimli olmuş, bende geçen ay yapmıştım bir tane seninkinide çok beğendim gerçekten :))

annesiningülü dedi ki...

ne güzel bir pasta olmuş
çok orjinal ilk defa görüyorum :)
bu arada adıyla yaşasın Aleyna bebek, sağlıcakla

Ada Deniz dedi ki...

mutlulukla yaşasın aleyna.

Deliler Teknesi dedi ki...

Allah analı babalı büyütsüz Aleyna bebeği... Bahtı açık olur inşallah... Pasta da çok hoş gözüküyor bu arada... Tebrikler.

Unknown dedi ki...

Sağlıklı, mutlu, şanslı uzun yıllar yaşasın evrendeki tüm güzellikler Aleynayı kucaklasın.

Pasta harika olmuş.Ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiyle kalın...

emel dedi ki...

pasta çok tatlı olmuş, çok da kulanışlı:)

Gülen Tezer dedi ki...

Yirim ben onu yir yir :) Güzel, mutlu en önemlisi sağlıklı bir hayat diliyorum Aleyna'ya.
O çok şanslı bir bebek; sen gibi teyzesi var, e biz de teyze sayılırız değil mi :)
O pasta yiniyo mu abula :P
Kim der içeriği bebek bezi :)Pek fazla iştah açıcı göeünüyor :)
Ellerini seveyim senin :)

Şenay- Doğam dedi ki...

Harika bir pasta ve harika bir bebek haberi daha ne olsun adıyla yaşasın...mınık melegımız :)

Yeşim dedi ki...

Aleyna bebeğe mutlu, sağlıklı ve çok sevileceği bir ömür diliyorum. Bebek bezi pastası süper fikir bence de çiçekten daha makbule geçecek bir hediye olmuş :) ellerine sağlık canım.

Nilgün Komar dedi ki...

harika fikir.. şeker bebek.. marifetli eller.. daha ne olsun.. sonuç mükemmell....

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:
Yorum Gönder