ÇERÇEVELERİM


Çerçeveleri kumaşla kapladım, güzel mi oldu ne?:))))) Ben beğendim valla.
Ahşap çerçevelerim vardı, bunlar koltukların rengini değiştirince pek uymayacaktı. (Bir kaç tane daha var hatta onlarıda kaplıyacağım en kısa zamanda) Ben de onları siyah kumaşla kapladım. Bu tarzda ilk işim olduğu için acemiliklerim oldu tabi. İlk kenarına ayrı ayrı parça kesmiştim. O güzel olmadı. İkincisini yaparken kumaşı yaydım, çerçeveyi üzerine koydum, kaplama paylarını da hesaplayarak işaretledim. Sonra işaretlediğim yerlerden kesip çerçeveye yapıştırdım. Bu şekilde köşelerde potluk kalmıyor daha güzel oluyor.


Çerçevenin asıl rengi yukarıdaki gibiydi.


Arada birbirlerini bağlayan vidaları kaplarken çıkarttım. İşim bitince tekrar taktım.






En son da küçük çiçek ve kelebek motifleriyle süsledim. Her ne kadar henüz pek bir şey hissedemesek de malum mevsimlerden ilkbahar:)





0 yorum:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:
Yorum Gönder