ÇERÇEVELERİM


Salona çerçeve yapmışken bir de mutfağa yapayım dedim. Bu çerçeveleri eşantiyon dağıtılan magnetlerden yaptım ve yapışkanlı kağıtlarla kapladım.


Elimde, ölçüleri 15cm x 9cm olan bir mıknatıs vardı. Promasyon amacıyla dağıtılan, hani üzerinde telefon numaralarının olduğu, genelde kafelerin dağıttığı türden.
Bunu iç içe 7-8mm aralıklarla maket bıçağıyla kestim.

Daha sonra yapışkanlı kağıtlarla kapladım. tek renk de olabilir ama benim elimde birbiriyle uyumlu iki renk vardı, onlarla kapladım. Yukarıda görüldüğü gibi kağıdın üzerine yatırıp katlama paylarını da hesaplayarak iç taraflarından kestim.


Dört çerçeveyi ve ortadaki parçayı kaplamış oldum.





Sonuç yukarıda:)
Daha önce böyle içiçe geçen bir çerçevem vardı, ondan esinlenerek yaptım.










1 yorum:

Unknown dedi ki...

Boy boy olmaları çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:
Yorum Gönder