Selam Bizim Gibiler

Bloglarla yeni tanışan bir acemi olarak öğrenecek çok şeyim olduğunu biliyorum. Deneme yanılmalarla bu işin altından kalkacağıma inanıyorum. İlk olarak bir açılış konuşması yapmam gerektiğini düşünüyorum:)

Bloglarla tanışmam çok ilginç önce ondan bahsedeyim kısaca.
Çarpım tablosu arıyordum google'da, çıkan sonuçlar arasında en ilgimi çeken annekaz'ın bloğu oldu. Çarpım tablosunu bıraktım neredeyse tüm kayıtlarını inceledim o gün. Sonra bir baktım ki bloğu olmayan bir ben varmışım :) Ne kadar büyük bir dünyaymış burası meğer. Tabi hemen kolları sıvadım ve acemice bir başlayayım bakalım yavaş yavaş öğrenirim nasıl olsa dedim.

Bloğumun içeriğine gelince bana ilginç gelen herşeyi burada "bizim gibiler" le paylaşmak istiyorum. Bu kimi zaman nette bulduğum ilginç birşey olabilir, kimi zaman da çevremde gördüklerim. Şimdilik düşüncem böyle ilerde zaman ne gösterir blog beni ne taraflara çeker bilemem tabi.

Blogları gezerken aranızda çok hamarat bayanlar olduğunu gördüm. Benim öyle bir iddiam yok. Bundan 15-20 yıl önce tanışsaydım bloglarla o zaman ben de yaptıklarımı paylaşabilirdim sizinle. Şu an paylaşmak istediğim sadece gördüğüm, duyduğum ve hissettiğim güzellikler olacak sizlerle.

Bloğumu yeni tanıştığım bir arkadaşım gibi görüyorum. Zamanla birbirimizi tanıdıkça bir çok şeyi paylaşacağımıza ve daha yakın olacağımıza inanıyorum.

Bu yazıyı okuyan herkese sevgilerimi gönderiyorum.
Hadi bana hayırlı olsun...

0 yorum:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:
Yorum Gönder