Ben de Kutu Süsledim:)

10 Marifet'te her gün bir kaç tane kutu kaplama ya da süslemeyle ilgili yazı çıkınca dayanamadım, ben de bu işe başladım. İlk denemem fena olmadı sanki:) Arkadaşımın hediyesi kahve fincanının kutusuydu bu. Kırmızı ve yuvarlak pek şık bir kutuydu. Güllerle süsledim daha bi güzel oldu sanki.
Kurdeleyle ortasına gül yaptım.







Peçeteden kestiğim güllerle kutunun üzerini kapladım.







Kutunun üzerini tamamen kapladıktan sonraaaaa...








Kenarına yine aynı kurdeladan yapıştırdım.








Kutunun yanlarına da birazcık güllerden serpiştirdim:)



Eşimin yorumu: "Bu kutunun içine ne koysan satar" oldu:))) Bu beğendi demek oluyor herhalde. Ben öyle umuyorum en azından:))

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Gerçekten çok değişmiş.güller nasıl güzelleştirmiş,nasıl bir hava vermiş..bencede ne koysan satar olmuş.eşin haklı arkadaşım..
sevgiler ve güzel günler...

Bizim Gibiler dedi ki...

Canım benim çok sağol. Senin bu güzel yorumlarınla güne çok mutlu başlıyorum.
Senin marifetlerinin yanında ne ki bunlar:)
Bütün güzellikler seninle olsun...

sergun dedi ki...

ellerinize sağlık çok hoş olmuş. iki adet merakım var:)
peçeteyi tutkalla mı yapıştırdınız ve en üstü tekrar boyadınız mı yoksa vernik filan mı sürdünüz. kırmızı çok güzel görünüyor..

Bizim Gibiler dedi ki...

Çok teşekkür ederim sergun, beğendiğine sevindim. Yaptıklarını 10 marifetten biliyorum sen bu işlerin uzmanısın benimki acemi işi:) Evet, peçeteyi tutkalla yapıştırdım, bildiğimiz prit(dekopaj tutkalı falan değil yani) Kutunun kendi rengi böyle güzel bir kırmızıydı o yüzden boyamaya gerek duymadım. Vernik de sürmedim ama en kısa zamanda alıp vernik sürmeyi düşünüyorum çabuk bozulsun istemiyorum çünkü.

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:
Yorum Gönder