Şımarık




Şımarık bir kukla yaptım Şımarık dememin sebebi, çok kıpır kıpır yerinde duramıyor. Kanı olsa kaynıyor diyeceğim:))

Temizlik bezlerini metal bir 1TL yardımıyla yuvarlak kestim. Aralarına boncuk koyarak ipe dizdim. Kafasını ördüm, püskül saçlarını kafasından ip geçirerek yaptım. Çok kolay, keçeden ya da polardan da olabilir.

Daha bitmeden oğlum "benim olacak bu, kimseye verme haaaa" dediğinden hiç bir yerde kullanamıyacağım:) Ben çanta süsü ya da anahtarlık olabilir diye düşünmüştüm aslında:))





5 yorum:

LEMAN dedi ki...

ne kadar güzel bişiy bu ben bile heveslendim oynamaya ya:)

Bizim Gibiler dedi ki...

Çok zevkli gerçekten. Kıpır kıpır, insan eline alınca biraz oynamadan bırakamıyor zaten.

Unknown dedi ki...

Hay Allah..ne şirin bişey bu böyle:)))

asosh dedi ki...

ayyy oğluşuma hemen yaptırabileceğim bir çalışma olmuşşş ellerinize sağlık takipteyim sizi....

Bizim Gibiler dedi ki...

Tavsiye ederim asosh, yapması da oynamı da çok zevkli:)

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:
Yorum Gönder