Çok Amaçlı Bişey:)

Böyle birşey yaptım. Bir çok amaç için kullanılabileceğinden ismini koyamadım. Aslında yukarıdaki gibi takılarımı toplayacak, hem de göz önünde tutacak bir takı kutusu diye başlamıştım ama sonradan farkettim ki farklı amaçlar içinde kullanılabilir.


"Kaydırmaz" diye de bilinen, delikli bir yapısı olan, plastik matlardan yaptım.



Tabanına cd koymayı düşündüğümden, cd den yarım santim kadar büyük kestim.


Daire parça ile, dairenin çevresi kadar kestiğim dikdörtgen parçayı birbirine ekledim.

Açık kalan iki kenarını birleştirdim. Kenarlarını siyah pullu iple oya yaptım.

Süslemek için, kaçmış çoraptan çiçek yaptım. Çok güzel oluyormuş, ben yeni keşfettim.

Sonuçta böyle bir şey çıktı ortaya.


İster böyle dışına küpelerini, içine kolye ve bilekliklerini koyabileceğin bir takı kutusu olarak kullan,



İstersen içine büyük bir kavanoz koyarak dergilik olarak kullan,

İstersen yine içine kavanoz koyarak mutfakta şık bir toparlayıcı olarak kullan.

Ya da daha küçük yaparak vazo veya kalemlik olarak kullanabilirsiniz.


Burdan çıkarılacak ders, kaydırmazlar ve eskiyen çoraplar çok işe yarayabiliyor, çok kolay şekil alıyor ve çok şık duruyor:)

0 yorum:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:
Yorum Gönder